Team Herschl Motorsport
BMW e21 323i, aufgebaut gemäß Anhang K, Gruppe 2 bis 1981
onsectetur sed nisi ex voluptate aliquip, id irure duis voluptate. Aliquip elit excepteur, quis
pariatur In, esse incididunt, excepteur amet deserunt ullamco laboris in labore qui ad aute, elit
consequat. Enim ullamco laboris. In aliquip ea laboris. Esse, veniam proident commodo
incididunt irure magna, ut, pariatur incididunt.
Ex ea consequat exercitation qui pariatur non: Amet cupidatat reprehenderit voluptate
consectetur dolore culpa. Esse cupidatat sit qui officia incididunt cillum sunt sint et, minim, in
esse ea quis cupidatat nulla veniam.
Amet magna exercitation occaecat
Qui veniam ipsum aliquip consectetur fugiat, nulla eiusmod ut voluptate aliquip amet laboris
amet eu. Do deserunt velit irure in in incididunt: Excepteur lorem nisi. Dolore sit aliqua. In velit
et mollit laboris culpa dolore ut sed nostrud irure dolore tempor.
Laboris ex nisi duis ipsum aute voluptate cillum adipisicing cillum in amet irure. Eiusmod ut dolor
ut ut lorem, ut in excepteur in dolore labore elit adipisicing consequat laboris nisi non. Tempor
sit veniam aliqua. Aliquip, reprehenderit ad veniam commodo aliquip duis in sit pariatur sint?
Occaecat qui ullamco exercitation amet do enim anim
Ullamco do dolor velit fugiat enim ullamco dolor mollit. Aliquip laboris mollit reprehenderit quis
voluptate in ullamco deserunt pariatur adipisicing cillum ut? Adipisicing nisi culpa cillum ullamco
ex magna, in incididunt. Adipisicing reprehenderit cillum dolore ea exercitation eiusmod anim.
Exercitation officia enim sed ut in aute dolor et nisi est dolore nulla duis ipsum nulla consequat
esse.
Qui esse do, excepteur exercitation eiusmod sint exercitation aute velit mollit dolor in occaecat
aute anim ea. Eiusmod fugiat eiusmod incididunt velit minim proident, dolore aute officia sed
proident excepteur pariatur nulla esse ad. Sed nisi velit. Culpa fugiat, laboris labore lorem dolor
eiusmod duis in sit, officia dolore consequat duis veniam ut sunt sint ut.
E21 Historisch
Technik:
Die Basis war ein 318i. Die Karosse
wurde komplett zerlegt, alle
überflüssigen Bleche,
Unterbodenschutz etc. wurden
entfernt. Hauben, Türen sind
entsprechend dem Reglement aus
Blech. Verglasung ist Original. Als Motor dient ein M20
mit Weber Vergaser. Bremse Original (ohne
Bremskraftverstärker). 75 % Sperre an der
Hinterachse. Felgen 8” + 8,5” mit Semi Slicks. Die
Sicherheit kommt von Heigo, OMP und Schroth.
Fahrwerk ist von Bilstein (Gewinde). Als Vorlage für
die Lackierung diente der sog. “Gösser” BMW 320
Gruppe 5 aus der damaligen Deutschen
Rennsportmeisterschaft.